poprawiamy jakość życia Zgodnie z prawem
Polska sprawdź legalność naszej apteki w rejestrze aptek
wartość koszyka: 0 pln ; ; dostawa od 6 pln, do darmowej brakuje 300 pln
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
  cena ilość wartość rabat
dostawa od 6 pln, do darmowej brakuje 300 pln
do zapłaty 0 pln

suplementy dla osób pracujących przy komputerze

(126)

Dobre suplementy dla pracowników biurowych

Nasz organizm nie jest dostosowany do wielogodzinnej pracy przy komputerze. Dobór właściwej diety jest jednym z podstawowych elementów dla zachowania zdrowia, koncentracji oraz ochrony wzroku. Siedzący styl życia w gruncie rzeczy jest niezwykle bliski sportom ekstremalnym. Chociaż nie widać tego na pierwszy rzut oka, to narażanie się na niekorzystne konsekwencje zdrowotne w obu wypadkach jest zbliżone. Różnica jest jedynie w tym, iż o ile uszczerbek na zdrowiu w wypadku sportów ekstremalnych możemy ponieść prawie natychmiast, o tyle siedzący styl życia szkodzi nam stopniowo, rozwlekle, na pozór dyskretnie oraz – co najistotniejsze – na wiele sposobów. Przeważnie mówi się, iż osoby pracujące za biurkiem powinny się więcej ruszać, zażywać ruchu, wychodzić na świeże powietrze. Prawda. Lecz znacznie mniej mówi się, iż taka praca wiąże się także z jedzeniem „byle czego, byle szybko”. To także jest groźne. A przecież wcale tak nie musi być.
Po pierwsze: zwyczaje żywieniowe
Osoby spędzające większość czasu przy komputerze powinny przede wszystkim postawić na systematyczność posiłków. Dzień rozpocznijmy od solidnego śniadania, za 2-3 godziny zjedzmy drugie śniadanie oraz w odpowiednim odstępie czasu – obiad. Nie głodźmy się od rana oraz nie napychajmy na obiad. Nasz umysł potrzebuje glukozy non stop do prawidłowego działania, a nie jedynie od obiadu. Zjadajmy więc artykuły bogate w węglowodany złożone, z jakich glukoza będzie sukcesywnie wytwarzana w przebiegu trawienia. Gdy zbombardujemy organizm węglowodanami prostymi zawartymi w słodyczach, to przez chwilę, a i faktycznie, siłę mieć będziemy. Szybko jednakże staniemy się śpiący, natomiast insulina zajmie się nadmiarem glukozy oraz odłoży go w tkance tłuszczowej. A chyba nie o to chodzi.
Po drugie: wsparcie koncentracji oraz wzroku
Niedocenianym sojusznikiem w walce o właściwy poziom koncentracji są kwasy tłuszczowe omega-3. Niezliczone badania stwierdzają, iż usprawniają one działanie poznawcze oraz poprawiają pamięć. Dodatkowo – co zwłaszcza istotne dla tych wpatrzonych w ekran – pozytywnie oddziałują na wzrok. Nie bez znaczenia jest także to, iż minimalizują efekty stresu oraz wspierają odporność. Szczęśliwi więc pracujący zdalnie, jacy łatwo mogą pozwolić sobie na zjedzenie makreli, śledzi lub sardynek. Ci, jacy takiego komfortu nie mają, mogą jeść sobie orzechy włoskie, migdały, tofu czy skrapiać sałatki olejem lnianym lub rzepakowym. Opcja także niezwykle pyszna. Najistotniejszym składnikiem oddziałującym zbawiennie na stan wzroku jest luteina. Profesjonaliści polecają stosowanie każdego dnia co najmniej 5 mg owej substancji. W celach ochronnych powinny po nią sięgnąć osoby, jakich oczy są wielokrotnie narażone na oddziaływanie niekorzystnych elementów, pracują przy komputerze oraz sztucznym świetle, wielokrotnie przebywają na słońcu czy palą papierosy. Dostępne w aptekach suplementy diety zawierające luteinę są ponadto uzupełnione m.in. tauryną, i przeciwutleniaczami takimi jak cynk oraz selen.
Po trzecie: nawodnienie organizmu
Nie zapominajmy o odpowiednim nawodnieniu organizmu oraz o tym, iż kawą oraz herbatą organizmu nawodnić się nie da. Potrzebna do tego zadania jest czysta woda. Obojętnie, czy źródlana, mineralna, gazowana lub niegazowana. Według uznania. Odpowiednią ilością spożywanych płynów odstawimy w czasie przemęczenie oraz zapobiegniemy bólowi głowy. Poprawimy także uwagę oraz wesprzemy działanie układu nerwowego. Nie znaczy to, iż kawa oraz herbata są zakazane oraz zupełnie nie należy ich pić. Jak ktoś lubi oraz może, proszę bardzo. Umiar jednak, jak we wszystkim, niezwykle wskazany.
Nie tylko dieta
Brak ruchu połączony z pracą przy biurku związany z nieprawidłowym jedzeniem to prawdziwa szkoła przetrwania dla naszego organizmu. Ewolucja nie przygotowała nas do siedzenia przez większą część dnia oraz jedzenia żywności przetworzonej pełnej konserwantów oraz barwników. Gdy więc owych czynników w naszym życiu nie brakuje, organizm nam za to wynagrodzi bólami kręgosłupa, chorobami serca, arteriosklerozą, cukrzycą, osteoporozą oraz innymi. Repertuar takiej zemsty jest duży.
DOSTAWAod 6 zł
WYSYŁKAW CIĄGU 24h
WYSYŁKIZAGRANICZNE UE za 59 zł
4.000PRODUKTÓW