poprawiamy jakość życia Zgodnie z prawem
Polska sprawdź legalność naszej apteki w rejestrze aptek
wartość koszyka: 0 pln ; ; dostawa od 6 pln, do darmowej brakuje 300 pln
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
  cena ilość wartość rabat
dostawa od 6 pln, do darmowej brakuje 300 pln
do zapłaty 0 pln

REGULAMIN  SKLEPU  INTERNETOWEGO

Sklep internetowy firmy ISOFARM sp. z o.o. ul. Ludowa 7 ; 41-300 Dąbrowa Górnicza, działający pod adresem www.zaufane-apteki.pl prowadzony jest przez ISOFARM sp. z o.o. ul. Ludowa 7,
41-300 Dąbrowa Górnicza,
NIP: 6292442132 ; REGON: 241630088, KRS: 0000359048 Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów
za pośrednictwem Internetu.
DEFINICJE:

Sklep internetowy (Sklep) – prowadzony przez Aptekę ISOFARM serwis internetowy, dostępny pod adresem www.zaufane-apteki.pl, umożliwiający Klientom Sklepu składanie zamówień.
Oferta - produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.zaufane-apteki.pl
Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie
Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.zaufane-apteki.pl
 
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
 
  1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
  2. Wszystkie ceny podane w Sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena produktu podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa.
  3. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną produktów, nie prowadząc sprzedaży na rzecz innych aptek, punktów aptecznych i hurtowni farmaceutycznych.
  4. Sklep nie prowadzi sprzedaży produktów wydawanych z przepisu lekarza (leki na receptę).
  5. Zamieszczone na stronie Sklepu opisy oferowanych produktów mają charakter informacyjny a także służą Klientom Sklepu w wyborze odpowiednich produktów. Przed ich użyciem należy zapoznać się z ulotką dołączoną do opakowania bądź skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą, bowiem każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża życiu lub zdrowiu.
  6. Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „FINALIZUJ ZAMÓWIENIE” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
  7. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień oraz brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane.
  8. Kolejnym etapem jest wybranie formy zapłaty.
  9. Złożenie oraz skompletowanie zamówienia jest potwierdzane wiadomością e-mail.
  10. Realizacja złożonego zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba, że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia.
  11. Potrzebę wystawienia f-ry VAT prosimy zgłosić obsłudze Sklepu, zaznaczając odpowiednie pole formularza podczas składania zamówienia.
  12. Istnieje możliwość złożenia zamówienia poprzez sklep internetowy, telefonicznie oraz pocztą elektroniczną (e-mailem).
  13. Klient ma możliwość kontaktu telefonicznego w godzinach pracy placówki oraz przez 2 godziny po ustalonych godzinach dostaw z zakresie dotyczącym jakości i bezpieczeństwa stosowania produktu leczniczego, będącego przedmiotem sprzedaży wysyłkowej.
   
DOSTAWA
 
  1. Skompletowanie i wysyłka zamówienia odbywa się w ciągu 24 godzin (najpóźniej następnego dnia roboczego) od zaksięgowania wpłaty lub wyboru opcji pobrania.
  2. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu przesyłki kurierowi.
  3. Zamówienia o wartości powyżej 300 pln są objęte darmową dostawą, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz wybraną formę płatności.

      6 pln - Poczta Polska, odbiór w punkcie
      8 pln - Poczta Polska, odbiór w punkcie (pobranie)
      9 pln - kurier Pocztex 48
    11 pln - kurier Pocztex 48 (pobranie)
    12 pln - kurier DPD
    15 pln - kurier DPD (pobranie)
    59 pln - wysyłka zagraniczna poprzez Pocztę Polską (opłata stała)
     
  4. Podając nr przesyłki na stronie firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej można sprawdzić status zamówienia.
  5. Realizujemy przesyłki w obszarze Unii Europejskiej. Zryczałtowany koszt wysyłki zagranicznej wynosi zawsze  59 pln / €15 (bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz wybraną
    formę płatności).
  6. Sklep internetowy posiada w ofercie możliwość wysłania zamówienie poprzez firmę, która gwarantuje utrzymanie temperatury w zakresie 15-25 stopni Celsjusza w czasie transportu od nadawcy do odbiorcy. Cena za taką usługę wynosi 60 pln za przesyłkę o masie do 5 kg. W przypadku chęci skorzystania z takiej formy wysyłki prosimy o kontakt z apteką.
    
PŁATNOŚĆ
 
  1. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
     
  • pobranie (zapłata przy odbiorze, dostępna na obszarze Polski)
  • PayU (szybkie płatności internetowe)
  • karta (operator PayU)
  • PayPal
  • tradycyjny przelew w PLN: Raiffeisen Polbank 54 1750 1035 0000 0000 2993 6641  ;  ISOFARM Sp. z o.o. ul. Ludowa 7
  • tradycyjny przelew w EURO: IBAN: PL 85 1750 1035 0000 0000 3364 5945   SWIFT: RCBWPLPW  ;  ISOFARM Sp. z o.o. ul. Ludowa 7

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@zaufane-apteki.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: "ZAUFANE APTEKI" APTEKA ISOFARM, ul. Piotrowicka 98, 40- 724 Katowice nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Prosimy także o przesłanie wraz z produktem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
  10. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
  • brak zastosowania przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827)
  • możliwość zwrotu produktu leczniczego wyłącznie w przypadkach, o których mowa w art. 96 ust. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne
  • produkty lecznicze nie podlegają zwrotowi, za wyjątkiem opisanym w przepisach prawa farmaceutycznego

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
 
  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@zaufane-apteki.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Prosimy o zwracanie produktów na adres: "ZAUFANE APTEKI" APTEKA ISOFARM, ul. Piotrowicka 98, 40- 724 Katowice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
 
  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić APTEKĘ ISOFARM o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres: "ZAUFANE APTEKI" APTEKA ISOFARM, ul. Piotrowicka 98, 40- 724 Katowice, e-mailem pod adresem sklep@zaufane-apteki.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
                                                                          
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy APTEKĄ ISOFARM a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr/.